Contact met 123jaloezie.nl
Heb je vragen over de mogelijkheden of over je bestelling? Neem gerust even contact op. Onze klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 17:00 uur via de livechat.
Het is momenteel erg druk. Hierdoor kan de wachttijd per telefoon of per e-mail we vragen om het begrip en excuses voor het ongemak
Wat is de levertijd?
Onze standaard levertijd bedraagt 7 - 11 werkdagen. Wanneer een product een langere levertijd heeft, dan wordt dit bij het product aangegeven. In sommige gevallen komt het voor dat wij helaas iets langer nodig hebben om jouw bestelling te produceren. Mocht dit het geval zijn, dan word je hiervan op de hoogte gebracht.
Kan ik zelf een aflevermoment kiezen?
Op dit moment is dit helaas nog niet mogelijk. Zodra wij je bestelling gereed hebben, ontvang je van de vervoerder binnen enkele werkdagen informatie over het precieze aflevermoment. Ben je niet thuis tijdens het geplande aflevermoment, dan zal de vervoerder proberen je bestelling bij je buren af te leveren. Wanneer dit geen mogelijkheid is, dan zal je bestelling opnieuw meegaan in de planning en op een ander moment nogmaals bij je worden aangeboden.
Mijn product is tijdens het transport beschadigd, wat moet ik doen?
Neem binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling contact met ons op per e-mail. Vermeld hierin het bestelnummer en stuur een aantal duidelijke foto’s van de schade mee waaruit blijkt dat jouw bestelling beschadigd is aangekomen. Uiteraard zullen wij na ontvangst van jouw melding, zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
Kan ik na het plaatsen van een bestelling nog een wijziging doorgeven?
Je kunt binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling nog een wijziging doorgeven onder vermelding van je bestelnummer via [email protected] of door ons contactformulier in te vullen. Bij producten met een zeer korte levertijd kan het voorkomen dat je bestelling bijna direct in productie wordt genomen. In deze gevallen kan het voorkomen dat een wijziging doorvoeren helaas niet meer mogelijk is. We raden je aan om eerst de bestelling goed te controleren voor dat je je bestelling plaatst.
Bieden jullie een inmeet en montage service aan?
Onze inmeet en montage service wordt alleen uitgevoerd binnen Noord-Holland. Wil je hier gebruik van maken, dan kun je het contactformulier invullen of je aanvraag per e-mail indienen. Vermeld duidelijk je adresgegevens en het aantal stuks raambekleding dat je wilt laten inmeten of monteren. Je ontvangt van ons een bericht, met daarin de prijsopgave en een voorstel van een datum en tijdstip. Het monteren van raambekleding doen wij alleen als wij de raambekleding ook zelf hebben ingemeten.
Staat jouw vraag of antwoord hier niet bij? Kijk dan op onze FAQ
Chatten
Wij staan klaar om al je vragen te beantwoorden.
Bellen
E-mail
Heb je vragen over je bestelling? Stuur ons dan een e-mail.